WIE ZIJN WE

De stichting is opgezet door Linda Vermue (voorzitter) en Paul Trienekens (secretaris), beiden communicatie professionals in de praktijk.

Linda Vermue – Voorzitter Stichting Jongerenparticipatie

Interim manager – eigenaar Transadvice (vanaf juli 2004 tot heden)
Ruim 20 jaar ervaring op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales. Consistente communicatie is KEY bij succesvol ondernemen waar veranderingen aan de orde van de dag zijn. Deze expertise is nodig voor het stimuleren en bevorderen van jongerenparticipatie. Een heldere visie, duidelijk richting en concrete doelstellingen positioneren de stichting tot wat zij wil zijn: een hedendaagse brugfunctie tussen beleidmakers enerzijds en jongeren anderzijds.

Contactgegevens Linda Vermue:
+31(0)6 4304 5001
linda.vermue@stichtingjongerenparticipatie.com

Paul Trienekens – Secretaris Stichting Jongerenparticipatie

Paul Trienekens werkt meer dan 10 jaar zelfstandig als woordvoerder, communicatieadviseur en strateeg. Daarnaast is hij coach waarbij hij mensen inspireert problemen op te lossen en kansen te benutten. Inspireren is waar het voor hem in hoge mate om draait. Omdat alleen dan de enrgie vrij komt die nodig is om een verandering ook echt te laten plaatsvinden.
Binden is zijn andere kracht. Omdat elkaar inspireren en helpen nu eenmaal altijd tot meer leidt dan je had verwacht. Jongerenparticipatie is daarom niet alleen belangrijk voor jongeren, maar juist ook voor al die anderen in onze maatschappij. Omdat het samen vormgeven van onze maatschappij tot betere resultaten leidt; waar iedereen zijn of haar bijdrage aan heeft mogen leveren. En dat bindt.

Contactgegevens Paul Trienekens:
+31(0)6 4300 4971 paul.trienekens@stichtingjongerenparticipatie.com